زیورآلات دست ساز سارازی

زیورآلات دست ساز سارازی

قریب به ۵ سال است که فعالیت مجموعه سارازی به عنوان یک کسب و کار نوپا که با بهره گیری از خلاقیت و ذوق هنری راضیه حبیبی آغاز شده است.

زیورآلات دست ساز مینا کاری که خانم حبیبی در دوران ابتدایی فعالیت تولید می‌کردند توسط خود وی در بازارچه‌ها و غرفه‌ها به فروش می‌رفت تا اینکه با استقبال مشتریان از این طرح‌ها و حمایت آنها رفته رفته مجموعه سارازی تحت عنوان سارازی گالری شکل گرفته و کار خود را با غرفه‌های فروش در مراکز خرید بزرگ تهران آغاز نمود.

مجموعه زیورآلات تولید شده توسط سارازی گالری شامل دو گروه کلی محصولات بانوان از جمله گردنبند ، دست بند ، گوشواره ، انگشتر ، نیم ست ‌ها و تمام ست‌ها ، آویز ساعت می‌شود. و در بخش محصولات آقایان نیز انگشتر دکمه سردست قابل ارائه می‌باشد. همچنین در بخش لوازم تزئینی گل سینه نیز جزو زیورآلات دست ساز میناکاری سارازی گالری قابل ارائه است.

همانطور که اشاره گردید با گذشت زمان و افزایش امکانات ملزومات و طرح‌های بکار رفته در زیورآلات دست ساز سارازی نیز بهبود یافت. طرح‌های بکار رفته در حال حاضر جزو بهترین طرح‌ها میناکاری به شمار می روند و همچنین جنس سنگ‌ها (شیشه‌ها) نیز بسیار بهتر از نمونه‌های اولیه می‌باشند.

علاوه بر موارد فوق نوآوری‌های دیگری نیز در طراحی محصولات به کار رفته که از آن جمله می‌توان به نقاشی زیورآلات دست ساز با طلای ۲۴ عیار ذوب شده یکی از بارزترین اقدامات مجموعه زیورآلات دست ساز سارازی می‌باشد.

در زیر فیلم کوتاهی از چگونگی تولید زیورآلات دست ساز سارازی ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط

شما هم نظر دهید